Yngsta systern i syskonskaran brukar vara lite trög har jag hört! ;)

Sitter och äter upp rester från allt fika från igår. Alla kladdkakorna är slut nua iaf och winerbröder sitter jag och tuggar på just nu. Sen har vi Massor med kakor och bär..

Har en "diskussion" med tre av mina systarar, men fattar inte vad dom snackar om. Och nu kallar de mig trög :/ Jag trodde dom snackar om kondomer eller springa utan skor. Men det var ju så klart helt fel! Äh nu ska jag äta mera winerbröd, det gula i mitten är ju det godaste som finns! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

två bokstäver....

den ena är B och den andra H

2010-01-07 @ 11:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0