"Vi åkte uppåt, upp!" "Va? Uppåt?" "Eller nej vänta, skåne ligger ju neråt..."

Haha hon e för rolig den där sanna!

Min dag igår var jätte mys. Familjen kom över, presenter fick jag, fika blev det och liten dans. (Understryker Liten)
På kvällen blev det, popcorn, film och bira.

Idag vaknade jag riktigt sent, har fortfarande inte klätt på mig. :S
Imorgon blir det upp tidigt och massa ärenden (bolaget inräknat!)

Ida sa en jävligt rolig sak bland mina komentarer!
"haha jag sa det till harry i morse; "Idag är den viktigaste dagen i Åzas liv! Det enda som kan mäta sig med detta är bröllopsdagen och möjligtvis dagen hon föder barn." Haha du har verkligen suktat efter denna dag sen jag träffade dig :D underbart <3"

Jag träffade Ida i sjuan om det är någon som undrar.
Haha hon e ju för go! Ses på lördag asshole!<3

Lite smått och gott i ett inlägg, slipper man läsa så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0