Vet inte när jag var uppe såhär tidigt sist?

Har fått fyra timmars sömn, men jag är uppe! Jag ber till gud att jag inte börjar må illa pga för lite sömn.. får då är hela dagen förstörd. Men nu kör vi, skoldags bland massa 93:or! Hahah nemen det ska bli kul ;)
Jag saknar 1:an som faan, när man var 16 och "oskyldig", nu är man iof 20 och fortfarande "oskyldig"... men nu är jag fan laglig med nästan allt jag gör, det var jag inte då! =) Ingen aning vad jag vill komma med denna text, jag somnar nästan vid datornbordet, men ska ta en varm varm dusch nu! (fast borde inte göra det kommer somna där inne...) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0