Varning!

Måste bara säga! Jag har aldrig varit ett big fan av Lidl, aldrig! Inte för att det är skämmigt att handla där eller för att det har fått sin stämpel, det är för deras kvalité på deras varor. Deras mjölk går typ ut efter en månad, ja men ni förstår? Det äcklar mig att en mjölk håller så länge!

Men jag har handla där lite den senaste tiden, dock men märken som jag är bekant med och sånt som jag vet inte kan vara nånting fel på :) Men iförrgår så var vi och handlade där, och pontus fick syn på en väldigt bilig fläskytterfilé, men jag var lite skeptiskt till det, den var lite hårt också. Den ska ju vara som en väldigt böjbar "korv". Men vi köpte den ändå och lagade den igår med klyftpotatis till.

När han skär upp den så ser den helt färdiglagad ut, och såg ut som skinka rent utsagt. Och den luktade skinka. Men jag sa "vi kan inte göra så mycket annat än att laga den ändå nu". Så vi gjorde det, men när den var klar så smakade den kassler/skinka, luktade skinka, såg fortfarande ut som skinka. Vi kollade utgångsdatum men inget problem. Förstår inte, det där var faaan ingen jävla fläskyterfilé!
Antagligen var det stressat kött, usch.. nu ska jag sluta äta gris. Förutom köttbullar.

Har funderat länge på att sluta är gris, jag tycker ändå det inte är gott. (synd om dom också!) Så japp, slut ätet!


Kommentarer
Postat av: Ana Maria

http://deardiario.blogg.se/images/2008/sany0004-2-copy_23905400.jpg ;)

2010-01-28 @ 16:42:33
Postat av: åza

haha okej?

2010-01-28 @ 17:16:56
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0