Vad fan finns det för människor egentligen!?

Jag måste visa ett mail jag fick ganska nydligen, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?

Jag skrev såhär till en kille på blocket:

"Hejsan!
Tänkte fråga om du bara vill sälja kontrollerna, isåfall är jag
intresserad.
Beror också på vilket pris du tar för dom, har hittat några billiga, men
det ligger långt här ifrån.
Bor också i e-tuna så det kostar inte mycket bensin, kan komma näsan närsomhelst :)
mvh/åza"

Jag tänkte vara lite extra trevlig och så där, men vad får jag för svar.. helt sjuk haha.

"Du får köpa dosorna för 550 spänn styck och då får du konsolen
på köpet... Varför skulle jag sälja bara dosorna? Dummaste mail jag
någonsin fått."

Haha alltså på riktigt? Jävla svin, för det första är inte kontrollerna världa över 300 kr/st. Och jag erbjuden en snabb och bra affär. Om jag nu skulle vara intresserad att betala 550kr/st så blir jag väl inte sugen om han säger så där? "JAA du låter som en väldigt lojal människa, jag köper på engång!" Snacka om dålig säljarteknink!
Han fick tillbaka i fejjan i ett annat mail kan jag lova ;)

De jag ville komma med detta inlägg tror jag var att, vart är mänskligheten på väg, vart tog lojaliteten vägen? Okej är man psykisk sjuk (då förstår jag) Men come on? Vad finns det för andledning att bete sig som vissa gör? Finns det ingen skam, medkänsla?


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilket jävla svin alltså!!! Stå på dig! Love you! Kram Syrran

2010-01-26 @ 19:32:13
URL: http://iamapersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom å spela tv-spel med mej istället, heting.

puss

2011-10-22 @ 01:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0