thats hoj!..?

Sugigabajseskilstuna! Ida, får jag flytta in med dig och mr skägg!?

Världens huduvärk, blev endel baileys igår.. men så gott det var! Vi funderar på pizza idag ist.. (nyttiga året jo jag vet, men är så jävla sugen på oxfilé pizza!) Nu när inte cassie är här längre blir det aldrig av att köpa en sån!
Men tror jag går till eskilstunas godaste pizzeria och köper en sån iaf! (pizzerian är inte god, det är pizzan dom bakar, om det nu någon som är så tröög att den inte förstår!)

Haha bitterfittan åza idag må tro!


Kommentarer
Postat av: Englako:ren

gud vad fin du var ^^

2010-01-23 @ 18:49:36
URL: http://englakoren.blogg.se/
Postat av: Ida

Oh jaaaa! :D du fick mitt thats hoy sms eller? ;)

2010-01-24 @ 19:11:57
Postat av: Ida

Oh jaaaa! :D du fick mitt thats hoy sms eller? ;)

2010-01-24 @ 19:12:24
Postat av: åza

haha jaa, jag skickade ju tilbaka till dig, fick du inte det? :P

2010-01-24 @ 19:13:29
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0