Systemet rules! Eller aa, bolaget..

Har varit full rulle idag. Åkt till Ö&B och handlat lite, hämtade upp Sofia och åkte vidare till bolaget. AS coolt att handla där haha. jag var dock jävligt stressad och hade väldigt mycket att handla så hann inte njuta riktigt! Men TAACK sofia som följde med mig. I didn't have the guts to go buy my self! Blev ett lite stressigt hejdå också, sorry för det! Men vi ses i morgon ;)
Men kylskåpet är fullt nu! Hemtrevligt ;) Har nyss lagat jätte stark mat som passa perfekt till öl.
Sitter för tillfället och groggar, redbull vodka med lite schweppes. Mmmh livet! Och jo jag kommer vara a-lagare ett tag frammåt! Jag har ju för fan nyss fyllt 20 och jobbar inte! Så vad annars ska jag göra ;)

Nemen nu ska jag och pontus fortsätta med att lyssna på bra musik och mysa i soffan.

Kommentarer
Postat av: sofia

lilla gumman. :D det är ingen fara. Kul att du fråga mig. Iof kanske du inte har så många fler att fråga som är över 20 :P ses ikväll.

2010-01-09 @ 15:33:49
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0