Ska iväg

Har en riktigt dålig "utseende-dag" idag. Håret är katastrof, inga kläder sitter bra.. Men det löser sig, undivka speglar funkar alldeles utmärkt ;)

Ska bila hem till far min och äta hans goda pannkakor! Han är våffel/pannkaks-pappa för alla mina vänner, mig också dårå. Men de som sovit hos mig vet att man får våfflor eller pannkakor till frukost. INGET annat.. och alla älskar hans våfflor/pannkakor. Därför är han våffel-pappan.

Men nu ska jag klä på mig baggyjeans och hood tröjja och sätta upp håret i en knut! Ses!


Kommentarer
Postat av: Ida Lööw

Håller Inte alls med där! Jag har faktiskt aldrig någonsin ätit varken våfflor eller pannkakor hos er och jag har sovit hos dig ett antal gånger (eller Möjligvis våfflor, men näe, tror inte det heller). Däremot är han mat-pappa, samt inom parentes, "kyckling med curry och ris"-pappa :D

2010-01-13 @ 17:06:35
Postat av: Åza

sv; haha du Ida. Han ger seriöst inget annat om inte jag TJATAR på honom att jag tar fram mackor ist.. och det är inte många gånger ha lyssnar på det. du kan ju knappats inte ätit det till frukost. isåfall har du minnesförlust! :O

2010-01-13 @ 17:16:54
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: sofia

fan vad gott med våfflor.

2010-01-13 @ 17:42:39
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0