RÄDD

Detta gör mig sjukt rädd. Jag har alltid varit rädd för vatten, sjöar som hav. Jag är rädd för djupet, marken, vågorna, växterna, djuren.. allt som har med vatten att göra! Jag älskar dock att simma! Pool går bra ;)

Men dom här två videosarna skrämmer mig, mitt hjärta slår väldigt fort just nu.

Kolla hur stor den är... och havet kolla hur stort det är.
När jag tittar på denna video så håller jag i mig i stålen för jag börjar nästan gråta för jag tänker på om jag skulle vara på en flotte där bredvid denna varelse.. (kan knappt andas när jag tänker på det)
"tungan väger som en elefant, och hjärta är lika stor som en bil" =(


Och denna video.. har inga ord, jag darrar när jag skriver just nu. FY!
kolla 1.53 hur stor mun! Fyfan det är ju monster!!!

 Ingen aning varför jag kollar på dom här videosarna, jag kanske gillar att vara rädd? Inte ofta alls jag är rädd..


Kommentarer
Postat av: darjsh

sattan så stora!! :O

2010-01-17 @ 17:34:44
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: sofia

inte konstigt att man är rädd när man är ute och simmar :P

2010-01-18 @ 01:43:27
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0