Onödigfakta

Har nyss kommit hem från en dag på stan. Jag åkte ner med Pia och Pontus, sedan gick jag till "arbetsförmdelingen".. Jag vart skit chockad när jag kom in dit, det är ju inte arbetsförmdelingen längre, det är 4 företag i ett, skatteverket, försäkringskassan, arbetsförmedlingen och nån pension-grej. Och det var helt ombyggt så fattade ingenting, det öppnade idag så de hade inte ens några digitala nummerlappar, så dom gav mig en lapp, sen så stod dom där och skrek vilket nummer som var på tur. Haha kaos!

Sedan gled jag runt på stan och kolla in affärerna. Hittade ett armband, sjal, håruppsättningsgrej och hår spray. Hittade en mycket fin tröjja som jag typ dog när jag såg den, MEN så fanns de inte min storlek, hata livet?

Men är glad över mina impulsköp, träffade på en mycket gammal vän och hennes mamma. Har inte sett hennes mamma sen aa gudarna vet när? Hon stod och stirrade på mig och försökte känna igen mig, haha vilken reaktion när hon såg att det var jag. Så sööt, saknar borsökna lite grann, det är ett väldigt mysigt ställe att bo på :)

Men nu blir det en dusch, eftersom jag inte hann det i morse (iiuuh) Och ikväll får vi se vad som händer, glömde systemet idag och har inte mkt dricka hemma så blir nog mys kväll med pizza idag må tro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0