Nyår

Mitt nyår blev skit bra! Tog tåget till strängnäs med Sofia 18.06. Gick hem till Anna där det redan var folk som hade kommit. Chillade mesta dels i början, men när alkoholen började ta över och folk började strömma in så blev det bara roligare och roligare. Har inte så mycket att säga om kvällen utom att det var as roligt. Vi gick och sköt ut en massa raketer också. kl 5 (enligt sofia) så gick hon och ja och la oss. Sov som en stock haha, vaknade av två bajsungar som skriker och bankar på dörren och kommer in srpingandes och är fortfarande fulla.

Det blev pizza till frukost och sedan städade vi lägenheten. Hittade många konstiga grejer som låg lite utspritt på golvet. Jag hoppas dina föräldrar inte kommer döda dig idag!

Jag grät lite när vi städade. Jag hör sofia skriker till så tittar vad hon håller på med och jo hon försöker damsuga upp världens största och snabbaste spindel. Så jag står och skriker och hoppar som en gnu fram och tillbaka. Sedan gick vi ut från huset för att ta luft, jag kan knappt andas. Ush! (jag är en liten fjolla ibalnd jo jag vet!)
Jag ringer matilda för kolla vart dom var (dom var och pantade alla burkar) jag hade sån panik så ville att dom skulle komma. Men det lugnande ner sig efter ett tag.

Träffade maria när vi klev av tåget. Haha, jag stod och vinkade åt henne genom fönstret. Hon kollade på mig och sedan gick in igen. När jag sa hejdå till sofia så sprang jag in för att säga hej. Hon ba " jaha var det du som vinkade? jag trodde det var nån jävla galning/stalker." Haha tack syster för att du känner igen mig :D

Nu känner jag att jag skrivit för mycket, nog för jag inte skrivit hälften vad jag skulle gjort.

Tack alla som gjorde detta nyår oförglömligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0