New moon

Har precis sett New moon.. fan alltså. Min mage är fullt av fjärilar och längtan. Men hatar slutet på filmen, ni som sett den förstår nog vad jag menar! Hur kan en film sluta så! Jag kommer ju avlida innan tredje filmen kommer, jag funderar på att se båda två igen, nu på en gång! (så himla beroende framkallande) men då kommer klockan bli lite för sent, men tanke på att jag ska upp kl 10 i morgon..

Ja, nu kommer jag drömma om denna film i flera veckor som alla andra småtjejor som är dö kära i Edward. Ja han är snygg, men de e filmen jag är kär i inte han!


Kommentarer
Postat av: sofia

om du läser bäckerna kommer du bli kär på riktigt. filmerna är inget alls :P

2010-01-20 @ 08:01:19
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-20 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0