M å n d a g

Måndag idag, helgen har varit as bra! Nyåret var mycket roligt, dagen efter var och mys. Lördagen var jag hos jasmin och firade malina. Jag och pontus köpte en jätte stor tiger till henne på vägen dit och haklapp och toffor. Hon var dock lite rädd för tigern, medan dom andra barnen tyckte en va skit rolig.

Jag fick presenter från sara, både julklapp och födelsedags present. Skit fina inredningsgrejor (typ as små stayer) och två tröjor och ett sällskapsspel. Tack sara <3
Och ett jätte sött halsband från Jasmin! Tack <3

På kvällen varvade vi ner med öl och sällskapsspel här hemma. Igår blev det pizza och öl igen. As mys helg helt enkel :)

Idag vaknade jag halv nio (kors i taket) Men det var skönt att vakna så tidigt utan att ställa klockan! Hoppas det håller sig till i morgon, för då har jag mycket att göra. Kommer över lite folk hit. Vad vuxen man känner sig när det kommer över folk till en och man ska fixa och dona själv på sin födelsedag. (och så tänkte jag skriva nånting som jag inte ska skriva, men va tvungen att skriva så här för jag tänker på det mendas jag skriver detta ist, så det känns som jag skrivit det jag INTE ska skriva!)

Var inte meningen ni skulle förstå det där om de är så ni undra. Men nu blir det en dusch!


Malinas tiger!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Då måste jag ju säga grattis på födelsedagen: ) Första som säger det kanske? ; )

2010-01-05 @ 00:22:51
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0