Lördagen

Vaknade upp vid 2, var inte ett dugg bakis vilket är ett hallelulija-moment, jag är alltid bakis annars. Käkade frukost, sedan började Sanna fixa nagelförlängning på mig. Blev riktigt fint. Tack! Sedan blev det storstädning innan vi skulle till stan, tog en taxi ner till stan mötte upp hennes syster. Handlade lite och gick hem till henne, där det satt två sköna snubbar. Haha ja dom var lite roliga må jag säga. Men sedan tog jag tåget hem som skulle gå 19.40 men var försenat en halvtimme! Så missade bussen från stan, fick sitta och frysa en halvtimma innan bussen kom. Usch för vintern och tunga väskor!

Hände inte mycket speciellt igår, tog nån shot här hemma och ett skönt varmt bad. Idag är det mjukis och soffan som gäller! Men tack sanna för allt, jag vet att jag inte ska ha dåligt samvete men jag får det ändå när du är för givmild. Nu ska jag käka as fet frukost har jag bestämt, tjaråå!

(bilder kommer upp sen, jag filmade mesta dels, anna har bilderna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0