Jävligt glad, men lite besviken!

Systrarna var här innan vi åkte till pappa som fyller år idag, vi och åt smörgåstårta och annat gott.
När jag kom hem så drog jag ner till källaren och skulle leta efter en kontroll till nintendo 64 (hämtade mitt spel som jag fick på posten hemma hos pappa idag) Men jag hittade ingen,.

Men pontus hittade en jävla massa grejor som jag grät av glädje när jag såg det! Har suttit vid datorn och letat efter spel och kontroller sedan vi kom hem! Är rätt desperat just nu!

Han hittade:

Nintendo 64. Konsoll, och spelet jag fick på posten. Men det fattas en scartkabel och hand kontroll!
Super nintendo. Dosa och spel. Men det fattas konsoll!
Nintendo nes. Konsoll och två dosor. Men det fattas scartkabel och spel!

Lite sur man blir att det fattas lite på varje! Kan det inte bara finnas allt på någon iaf! En helt ny kontroll (64) kostar 350 kr, en begagnad på tradera kostar samma pris typ. Orka lägga pengar på det? Men känner en snubbe som kanske kan sälja till mig (lite billigare), hoppas han vill, måste ju ha en sladd också! :)

Jag budar på Mario Party på tradera också! Mario party är grymt kul, spec när man är 4 st :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0