Helgen

Somnade kl 00 igår och vaknade kl 14 idag.. Ingen aning varför det blev så mycket sova inatt min kropp kanske behövde det? Hade en mysig söndag. Vaknde med pontus och sanna, beställde online pizza (tack sanna för den!)
Sedan kom sanna 2 över och lämnade toalett papper till oss tack! Tog ju slut i lördags haha!
Hamstr var och sa hej också.

På kvällen tog en spa kväll för mig själv. Fick en massa spa grejer i lördags så använde det igår. Ansiktsmask, bubbelskum, skrubb handske och skrubgelé och bodylotion. Jag är fortfarande hur len om kroppen som helst. Skönt. Köket är fortfarande en katastrof. Kom rätt mycket folk i lördags.

Först kom mina nära och kära, och lekte lekar med mig och gav mig presenter. Jätte fina presenter allihopp, ni är guld värda hela bunten <3 Efter nio kom tre grabbar, efter det började festen. Folk började strömma in. Kom typ 5 från strängnäs som jag inte hade en aning om vilka det var? Hade tydligen sätt några av dom på nyår? Lite nyforsbarn kom också på besök, skit längesen jag träffade dom! Det var kul och se er, eller aa allihoppa. En mycket lyckad 20-års fest! Jag och pontus ska gå och panta burkar snart!

Lite bilder från i lördags!



Lekar



Årets bild!


Jag och sanna höll på att kissa på oss av grav av händelsen inne på toaletten!

Jag är skel på denna bild, men sanna var så söt <3










Denna får avsluta bilderna, hahaha! Finns mycket hemska bilder som jag säkert skulle få stryck av om jag la upp dom. Men en mycket lyckad kväll. Har dock lovat grannen att det inte blir någe mer hemmafest här! Festen slutade trotts allt inteförren 5 på morgonen, då vi fick skjussa ut folk. Haha eskilstuna bor vägrar sluta festa!

Tack en än gång för denna underbara kväll! Har inte haft så roligt på länge! Och det var kul att ni kunde komma som jag inte sett på länge! Även om ni hade det stressigt eller skulle jobba i morgon så pallrade ni er hit ändå, det uppsakattas väldigt mycket! <3


Kommentarer
Postat av: Ida Lööw

haha doggy på sista bilden? härliga bilder, det var trevligt som fan, du får skicka den andra marshmallowbilden på msn sen :D KOm till Stockholm sen, du måste bara få höra en grej :D

2010-01-13 @ 17:09:53
Postat av: Åza

haha jaa, pontus är dum :(



Jag är snor fattig.. nästa månad får jag 100kr över till mig själv att leva på tills månaden efter .. så tyvärr inge stockholm på typ 3 månader?

2010-01-13 @ 17:18:13
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0