Fredagen

Sanna (sanna anderssons kompis) kom och hämtade mig vid 11, åkte till sanna anderssons skola. Hade världens sötaste hund i knät hela vägen till strängnäs. Var i skolan i en kvart typ, sedan gick sanna andersson, klara och jag hem till sanna. Små myste och tog en varsin shot innan vi drog till stan. Där vi handlade en massa gott och alkohol. (Och sanna, sluta att vara för snäll, vill inte att du ska bli trampad på, men tack iaf för alla grejor!!) Sedan tog vi bussen hem och började fixa oss. Det blev vaniljvodka, sprite och lime till drinkar. Vid 8-9 kom Anna och en annan tjej som heter Sanna. Vi spelade öl spel och blev något dragna stod och dansade som små apor på vardagsrumsgolvet. Vid 11? kom Stefan och två till (minns inte namnet på dom)

Temot ökade, och vid tolv så tog vi taxi ner till UB. Gillar verkligen inte det stället, men vi hade kul ändå. Något töntigtfjortisband spelade på scen haha, dom sjöng med autotones vilket sög! Men annars hade vi skit kul, dansade hela kvällen. Jag och Sanna var i våran egna värld när vi dansa haha! Men jag känner ändå ingen där så varför skulle jag bry mig ;)

Kvällen slutade med att vi drog till en korvmojj och köpte en varsin tumbrödsrulle och tog en taxi hem, vi satte på en film på datorn men slocknade direkt! Tack för en sa kul kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0