Dega i soffan

Vaknade för någon timme (två timmar) sen, jag orkar inte med att vakna sent längre! Nu har jag fått 6 timmars sömn så nu ska jag bannemig somna tidigt ikväll. Idag har jag bokat upp alla playkanaler. Ska kolla klart på sista säsongen av "en annan del av köping". Sedan blir det till ica för lite gott och resten av alla serier. Ikväll får vi se vad som händer! Inget planerat, vilket suger..

Ååh btw! Jag drömmde att jag fick ett as coolt jobb i stockholm och flyttade dit i värsta schyssta lägenheten! Jag tror att jag vill flytta dit, eller att jag saknar Ida för mycket!?


Har helt glömt bort att säga grattis till Lina och Danne till förlovningen!
Jag ser verkligen framemot bröllopet nästa sommar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0