Bleeh

Har tvättat mesta dels av dagen. Ida sötnos har kommit till etuna! Så hon komförbi och gjorde mig sällskap. Vi gick till Ica handlade lite grann, kom hem vid 20. Då  tänkte jag tvätten är klar där nere men går ner om en halv timme orkar inte nu. Så vi satte oss och började snacka om allt från himel och jord. Sedan fick jag ett ryck och kom på "TVÄTTEN". Då var klockan 21.20. Och tvätt stugan stängs av just då! Så vi springer ner och sliter upp dörren till torktummlaren, men eftersom dom stänger av strömmen så fick jag inte upp dörren till ena tvätt maskinen där alla jeans ligger! Fuck, så måste hämta dom i morgon bitti kl 7 då tvättstugan sätts igång igen. Min vanliga tur i vardagen! Suck..

Nejmen det var kul och träffa Ida, vi ses allt för sällan nu för tiden. Men vi båda är fattiga just nu så blir ju dyrt att åka fram och tillbaka till stockholm.. Men det ordnar sig, jag och pontus har ju lite framtidsplaner för stockholm, men får se inget bestämt. :)

Nu ost macka, oboy och lite tv! Sedan Natti, ska upp 7 i morgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0