Året 2009

Året som gått i bilder

Jag blev moster för andra gången (malina)


Jag blev moster för tredje gången (elica)


Många roliga fester:

Mitt 19års firande


Hahaha, jag har sjuuuukt fula bilder på oss denna kväll. alla var RÅ dragna.


Afasi och filthy kvällen. hände mycket konstigt på krogen denna kväll.


100-dagars festen


en av många spontana utekvällar. och ett desperat sätt fick jag försöka bli dragen på 3,5or.


Mediakryssningen. Det var två händelserika dagar. (På bilde ida, hannes och jag)


Sofia fyllde 20 år!


Jag tog studenten


Hemmafest i malmköping (Lätt, årets fest!)


Mp3b-fest (reunion)
Det var några minnes världa fester



Syster var med i dansbandskampen


Och kom till finalen


Var i Göteborg

Mycket sommar mys har det varit!




Nu får det räcka, har säkert glömt något viktigt. Men det var i väldigt stora drag. Har inte kort på allt heller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0