En på miljonen. Jag är stolt över mig själv.

Igår så tog jag morgon bussen till stan (till kursen). Det var riktigt slappt. Uppgiften tog 10-15 min bara. Så jag och Frida satt mest och skratta och flummade oss. Slutet av kursen så gjorde vi fina teckningar och var som barn på nytt igen. Kl 12 slutade kursen och jag gick till arbetsförmedlingen, lämnade in lite papper, sedan träffade jag på basse utanför, bara nån minut senare kom pontus. Jag satt och väntade på de två där inne, men blev väldigt hungrig så sprang till hemköp och köpte en choklad.

När jag var på väg in igen så kom det fram en tjej till mig som jobbade där och sa :"Hej, åsa?"
"Öum.. ja hej?" Sa jag och stannade till. "ja, ska vi gå upp?" Jag tittade på henne och var skit förvirrad, jag tittade på hennes namnbricka där det står "Åsa". Jag sa jag ska inte på något möte men jag heter Åza. Hon tittar väldigt skumt på mig och börjar skratta lite osäkert. Jag skrattar och förstår att hon letade efter nån som heter Åsa, och att hon själv heter Åsa. Och just jag (Åza) gick förbi då. Vad är oddsen?

Det var en av de konstiga sakerna som hände igår. Jag såg så himla mycket skumt igår.
Ett till exempel.. Jag stog utanför Åhléns och väntade in pontus och min mobil ringer. Jag ser att det är Basse som ringer mig, så jag svarar och han säger "oj jag ringde fel, meen jag ser dig" Sedan gick vi till varande. Och han berättar att han skulle ringt willy, men råkade ringa mig och i samma sekund som jag svarade så såg han mig.

Många sånna där en på miljonen grejer hände igår. Skumt.. Men men, ska korta av detta nu! Jag ska nog till Jasmin idag. Hörs senare


Jag har just insett att jag vuxit ifrån mitt gamla jag! Det började för några år sen tillbaka, och glidigt sakta isär.. Det har jag inte förrän nu förstått. (ni som inte vet vad jag snackar om så är det en jävligt stor förbättring)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0