Inte ens värt att läsa..

Skriver för att fördröja tiden.. Jag är väldigt väldigt trött, håller på att somna hela tiden. Så Försöker göra nånting så jag håller ut tills kl 9 åtminstonde.
Biggest looser på tv förtillfället. Jag tycket det där jävla programmet går hela jävla tiden! Morgon och kväll, varje dag! Finalerna är lite roligare att titta på, då man ser skilland på hur dom såg ut i början och hur resultatet blev. Jahapp vad mer ska man skriva så man inte somnar? Just ja, har ju lite läxa att göra, kanske ska göra det? Fast somnar alltid när jag gör läxor. Och jag skojar inte, tror jag aldrig varit vaken och gjort en HEL läxa. Läser jag glosor eller nån bok så ligger jag oftast i sängen, så då somnar jag efter 10 min. Skriver jag nånting så blir det oftast i soffan så då somnar jag efter 20 min.

Roligt då vet ni det? Nej men får väl ta ett bad, ett väldigt låångt bad. Om jag sätter mig vid TVn nu så somnar jag på spört! blablablablalba.. Så nu har jag fördröjt tiden tillräkligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0