va fan...?

Okej.. vad gör en flicka som jag (arbetslös och sovberoende) uppe så här tidigt??
jo.. jag har nackspärr så varje gång jag rört min nacke minsta lilla har jag vaknat till, en irriterande flugjävel har surrat i mitt öra heela natten. Febern gör inte saken bättre.. plus att jag skulle upp kl halv nio för att ringa till medborgarkontoret och fråga vart mina pengar har tagit vägen??
Men har seriöst halv sovit sen halv 7 i morse.. och nu är jag klar vaken och kan inte prata låter som jag har torttbröd i halsen samtidigt som en gås försöker säga nånting vettigt..

Anyway.. nu ska jag väl äta nånting och hoppas på att jag slutar må illa så jag kan äta normalt och bli friskt tills på lördag! Jag BAJSAR på swineflue! bara så alla vet!



hahaha när jag letade efter en bild på google (på en fluga) så kom flugan i rummet och satte sig på min hand och irriterade mig så jag inte kunde välja bild.. snacka om att vilja vara anonym! Eller så hoppas jag den SKÄMS!!


R.I.P flugan du ska DÖ i dag!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: hoppas du blir frisk tills på lördags. Inte bra att festa och vara sjuk inte. ;)

2009-09-02 @ 14:04:53
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0