Trött

Är väldigt trött just nu, gick upp vid 11.. sedan blev det AF i en halvtimma efterdet blev det stan / KÄK och därefter rullade jag hem till pappa var där en stund =)
Sedan vaknade sofia, haha tröttis.. träffade henne vid 4? gick runt på stan tills 6-7 då det började ÖSA ner regn.. urk! Men vi cyklade i regnet hem till mig, hade köpt med oss gottis och kollade på idol. Hon drog väl för en halv timma sen ungefär! Rolig dag med sofia, har alltid roligt med henne =P Tackar sofia för idag, och INGE mer svimmande nu hörruuu! <3

Nu är jag trött orkade knappt skriva det där jag skrev haha. ska till job collage i morgon ska vara där kl 9 till kl 3 !!! =( Men ska fråga om jag får gå vid lunch för jag har tvättid kl 13.00 :O Men men, ska sova nu GODNATT!



GRATTIS TILL MIN STORASYSTER MARIA!!! SOM SKA VARA MED I DANSBANDSKAMPEN! JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG! <3
 

En mycket gammal bild på oss :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack själv. som sagt alltid kul med dig.

nej då lovar . ska börja äta som en häst och se ut som en gris hädan efter. ;)

Ses snart igen!

2009-09-17 @ 02:40:06
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: jag är ledig i helgen. kommer int göra ett skit denna helg,

2009-09-17 @ 22:09:02
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: man kan säga att det är mycket värre. ska till min bror nu. klarar inte av att vara ensam hemma.

2009-09-18 @ 00:00:00
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0