Sugen på nachotallrik!

Nyss kommit ut ur badet. Träffa Sofia idag, vi käkade på donken, då hennes vän hade frågat om vi ville med på bowling, och det ville vi! Så vi hade 2 timmar på oss att hitta på nånting innan bowlandet, så vi satte oss på ett fik. kl 20 så blev det bowlande med 5 av sofias vänner. Jag kom 3a, Jippi! =)
2 timmar senare tog jag bussen hem, och lagade mat det första jag gjorde.. Och efter det blev det ett långt bad!
Tack alla för en trevlig dag! Och sofia måste bara säga att du är en sjukt stark människa!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för idag gumman. Tack jag försöker vara så stark som möjligt. =) <3

2009-09-27 @ 01:47:02
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0