sömnproblem

Jag har inte tyckt det verkar vara så stort problem.. men nu känner jag att jag lider fan av sömnproblem.

Det är inte roligt, för jag älskar att sova! Det är det bästa som finns, ska ju passa på nu när man är arbetslös också! Men som igår så somnade jag kl 23. Jag tänkte fyyfaan vad skönt att somna tidigt för en gång skull! (annars brukar det vara kl 4-5 på morgonen) Men kl halv två vaknar jag upp klaaarvaken! Så jag går upp och gör två mackor, eftersom jag somnar lättare med mätt mage. Men nej!
  Jag ligger i sängen vrider och vänder mig till kl blir 7.00 då kände jag tunga ögon började komma fram. Och nu är jag vaken, kände att det är lika bra att gå upp "tidigt" så jag kan somna ikväll? HOPPAS jág :(

Ida ska jag göra ärenden på stan, sedan blir det att träfa ida. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0