Skate

Nyss kommit hem från lite skateande, följde med min pojk för  att åka lite bräda..
Testa på lite grann men VÅGAR inte så sjukt läskigt, men det var kul och se pontus åka han är ju så duktig tycker jag :O speciellt när han inte åkt på över 3 år :) Meeeeen nu ska jag äta mat sedan ska jag bara sitta framför en bra film och äta cheesebolls (stavas?) om de inte finns nån film blir det tvspel som gäller ;D redan varvat det för längesen men finns mycket mer att spela =)

Ha en bra fredgsa kväll! (natt för er som festar?) <3

Kommentarer
Postat av: ida lööw

2009-09-14 @ 12:59:40
Postat av: ida lööw

Åhhhhhhhcheeseballs.<3

2009-09-14 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0