Sjukt sjuk..

Igår vaknade jag av att jag knappt kunde andas för mina halsmandlar är så stora att dom snart sprängs, och mina bihålor är täppta mitt huvud känns som det är en stor balong inne i hjärnan som fylls med luft hela tiden.. så jaa ni kanske kan förstå hur jag känner?
Febern kom lite senare mot dagen..

Just nu har jag 39 graders feber, ser suddigt, huvudvärk, ont i bihålor, hals och täppt i näsan..
Nackvärk, ryggvärk, svettas och fryser.. aa jag har typ allt utom maginfluensa! Usch jag blir aldrig sjuk.. men när jag väl blir så verkar jag verkligen bli SJUK!

Ne.. nu ska jag väl fokusera på att bara ta det lugnt och jaa spela tv spel som jag har gjort nu i 3 dagar.. är på sista bossen nu haha! :D ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofia

oj gumman. Hoppa du blir bättre snart. Du får krya på dig!

2009-09-01 @ 20:27:36
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0