segt

har inte så mycket att skriva här.. ingenting vettigt iaf. så jag har låtit bli (plus att jag inte haft ork)
Igår var det typ värsta dagen i mitt liv, hade sovit tre timmar gick upp kl 07.30, för att sedan cykla till kungsgatan 68.. där fick jag sitta i en sal framför datorn i flera timmar.. sedan cyklade jag hem och fick springa upp och ner i tvättstugan.. sedan somnade jag kl 20.00.. vilket inte var meningen men råkade göra det. kl 22.00 vaknade jag.. och var SKIT pigg =(

Så kunde inte somnade förrän 5 i morse, så var det samma visa igen! orka..?
Men har sovit ut nu iaf. Idag är det fredag, får se vad som händer idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0