Ordbajsar

Vaknade kl 13 i dag.. vaknade av en konstig dröm som besod av att jag bara umgick med dom jag inte umgås med nu liksom. Kände jätte skumt! Men men..

Gjorde iordning mig och sedan rusa till stan, där malin, sara och jasmin var med sina barn. Drog till Flenur (?)
Efter det blev det lite shopping, typ ingenting för min del. köpte ett nytt demdem (?) och fick ett coolt halsband av Sara. Tack gumman!

Sedan cyklade jag till pappa hämtade post, och pratade lite grann och fick goda kakor som jag fick smaka på!
Och hör och häpna vad som hände mig när jag gick ner till cyklen! Nån jävel hade taigt sönder mitt cykel lås!! Det bara hängde där helt sönde, och cykeln stod kvar? Om jag bara såg snorungarna då jävlar hade de sätt på sönder!!!!!!!!

Men anyway, som tur var hade jag ett extra lås hemma. Dock inte så bra lås men får duga for now on.
Har kollat på Idol och moffat chips och annat gottis. Okej Idol var för ett tag sen, men har inte gjort nått spec sen dess, målat om naglarna från lila till blåa! :)
Det lila kommer användas mer, för de var finare men de blåa var också fint =) Nu känner jag att jag ordbajsar.. brukar inte skriva mycket.. har blivit lite segt här på bloggen den senaste tiden. Mina fingrar känner nog att de vill ta igen!

*paus*

Okej, pausen var lång så nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. I morgon blir det systrarnma igen! =) Mysigt.
Hoppas alla har haft en bra onsdag, om inte så har ni 30 minuter på er att gottgöra den!
   1      2      3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0