men herregud!?

Bara för att jag komenterade på kissies inlägg så har jag typ världens statistik just nu haha :D

Tjejen på youtube är min gamla klasskompis, hon har anorlunda humor. haha såg komentarerna att hon är typ sjuk i huvet och att hon borde anmälas.. tro mig hon är en liten (typ 1.50-1.60 cm) lång tjej som vill göra lite eget hahaha, jag tyckte det var kul eftersom jag vet att hon DRIVER.. snälla vem är så dum och lägger ut vem man ska döda på YOUTUBE!? och så korkad mördare kan man väl inte vara ? eller....?

Kommentarer
Postat av: ida lööw

vilket youtubeinlägg? whats up :)

2009-09-03 @ 16:18:43
Postat av: Åza

haha kolla milla på kissies.se :)

2009-09-03 @ 16:24:23
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fast där anser jag att du har fel! Minns du killen i Finland som hade ihjäl ett antal på sin skola? Han hade ju lagt upp klipp på just YouTube innan där han berättade att han skulle göra det.

I övrigt har du säkert rätt iom att du känner henne :)

2009-09-03 @ 18:41:29
URL: http://cuteewe.blogg.se/
Postat av: Evelina

SV: Jo jag förstod att du skulle säga något sånt, men vad är det som säger att hon inte skulle göra detsamma i såfall? Om det hade varit på riktigt alltså..

2009-09-03 @ 21:10:18
URL: http://cuteewe.blogg.se/
Postat av: milla

hahaha, skön du är :).

2009-09-04 @ 00:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0