Håår!

Jomen som sagt är det ju partajj i morgon som gäller! Funderar på just nu vad jag ska ha på mig för klädsel?
har 3 förslag hitils (om jag inte hittar mer i garderoben som tilltalar mig)

Men vill ha stort hår iaf, typ som på bilden.. men det är ju bara en enstakagång man får håret lyckat, inte ALLS ofta man blir nöjd! Iaf inte jag..

Ser dock väldigt trött och bitchig ut på bilden men de e ju en annan femma :)


Eftersom jag inte gör ett SKIT idag så sitter jag och lyssnar på party musik och peppar mig inför i morgon! Inte varje gång jag hinner peppa med musik när jag ska festa, oftast så blir det oförberedda utgångar eller krök.. så blir det på med kläder en sprut hårspray och parfym sedan springa/gå :P haha

Så tänkte nu kan jag ju peppa lite granna =) Ha nånting att längta efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0