gogjvopxcmasiofyvgonm

Jag är rätt glad idag!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag överklagade till kommunen och FICK mina jävla pengar!!! TAAACK :D
Meen dom går till hyra och skulder så har inte ett skit över =/
har ungefär preciiiis så det räcker till CSN skulden (ja till alla som inte vet har jag en skuld från CSN för jag inte var närvarande i skolan)

MEeeeen! Pia söt Pia, sa att hon skulle hjälpa mig.. Hon ska ringa CSN i morgon och berätta att jag är arbetslös och har ingen möjlighet att betala den skiten. Och det är ju egentligen sant för jag har ju inte råd vill gärna behålla pengarna och spendera lite för engångs skull!!!! Så kanske får betala den i avbetalning eller när jag har skaffat jobb =) AS BRA!

DÄRFÖR är jag på cp glatt humör just nu, för då har jag "massor" med pengar som jag kan köpa.... PIZZA för :D

Ääää.? Ja nu hoppas jag någon förstod vad jag skrev och inte tar mig seriöst för jag är bara trött... godnatt

Kommentarer
Postat av: ida lööw

pengar är bra, men det bästa är helt klart om du betalar dendär csnskiten så du kan känna dig skuldfri, det ÄR värt att vara fattig ännu en månad för :)

2009-09-08 @ 19:19:59
Postat av: sofia

vad bra att ni överklaga. Det kan du nog göra på csn också. Glad jag blev för din skull =)

2009-09-08 @ 21:15:01
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0