Gaah!

Måste människor vara så falska och lömska och USH hela tiden?
Tänkte säga att dom borde vara som jag.. men det vill jag inte heller hahah XD
Vet att jag har sagt detta förut många gånger.. Men detta stör jag mig väldigt mycket på! Alltid olika saker som dyker upp.. ÖNSKAR jag kunde skriva vad det handlar om man då skulle den/han/hon/dom/deras eller vem/vad det nu jag skriver om känna sig träffad och kanske bli sårad.. Och det vill jag ju inte! 
 
~Här skrev jag nånting nys som jag ångrade mig att jag skrev.. ~

Nemen jag har bestämt mig!
Är du fittig är jag fittig.. beter du dig som skit
beter jag mig som skit!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Älskade vännen, jävlar vad du är bitch :p men det är rätt, stå på dig bara ;) haha, ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG<3

2009-09-26 @ 15:12:19
Postat av: Åza

sv; saknar dig också hjärtat! Jag hör av mig veckan!!!!! :D<3

2009-09-26 @ 15:52:23
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0