Fullt upp

Hoppade in i duschen det första jag gjorde när jag vaknade, sedan bar det av till Arbetsförmedlingen med pontus, även jeppsson kom dit :) Efter 1 och en halv timmes sittande i ett rum och somnade nästan så gick vi till mina systrar, gick runt lite på stan. Efter det tog jag och Jasmin bussen hem till farsan för att moffa lite våfflor med massa grädde! *MUMS

Vid 7 såret tog vi bussen och och skildes åt. Kom hem halv 8? Aa iaf, kollade på Idol, kl 20.20 somnade jag och vaknade till 20.50 av att en viss sötnöt pussade på mig, då märkte jag att jag hade missat Idol haha! OCH FAAAAAN! nu när jag pratar om idol kom jag på att jag glömde titta 22.40 (när dom visar vilka som åker ut och kommer med!) klockan är ju för fan 23.11 hahahahah Så klantig jag får vara då!
Min trogna vän! ♥♥♥♥

Ne men det jag skulle säga innan jag blev avbruten av mig själv! Äh skulle ändå inte säga så mycket mer vettigt.. Men aa kollade på fråga olle dokumentären.. jag är inte sugen på något sexuellt just nu! Usch så avtänd jag vart :O Nån som kollade på det?

Aja. Nu ska jag kolla vem som åkte ut och ikke :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0