det brinner det brinner!

Nuuu kan jag sluta tjata om idol för nu har jag sett det :)
Kände samtidigt som jag tittade att det började lukta bränt vid min bas låda/ dator.. luktade tamejfan på varenda sladd med paniken i ögonen! (vill ju inte att min kära dator ska brinna upp!)
Men nej ikke.. pontus säger att det luktar bränt i hallen också! Panik IGEN! Men ingenting där?
Vi går ut på balkongen och känner världens lukt! Vi pratar med 112 och de sägs vara nån brand vid mesta inte långt här i från.,. men att lukten är såå pass stark att den når in i hallen nä vi har alla fönster stängda! Helt sjukt.. lär ju vara en riktigt fet brand på g eller som är över? Kanske ska kolla ekuriren?

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0