100 tals besökare på bara nån timma

Jo tack.. jag vet att kissie är typ nästan största bloggerka.. men att en liiiten komentar jag skrev i hennes blogg fick min blogg massor med besökare på bara nån timma :S
Vill jag veta ens hur många besökare det kommer vara vid midnatt?

Jag bloggar inte för populariet jag bloggar för mina vänner och familj ska se vad jag håller hus ;) nemen vet ju att de är fler än dom som läser, men aa.. Kan ju säga HEEEEEEEEEEEEEJJ alla kissie-lover? hahahahah

ne usch nu får jag sluta! ska bli frisk så jag kan slippa sitta inne och få lite socialt liv så jag få ur mig all energi haha, känner att humorn börjar ta över (och det är inte ett gott tecken!!)


Kommentarer
Postat av: moe

hahaha samma sak hände mig för att jag skrev typ: "HAHAHAHHA hon gick på min skola förut". men besökare är ju alltid kul ;)

2009-09-03 @ 19:37:33
URL: http://milkymoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0