Still awake

Har nyss kommit hem från en låååååååååååååång dag. Kan inte beskriva hur lång denna dag varit :S
kl 07.00 började jag göra iordning mig för vi for till en tatueringstudio, satt där och prata (höll på att somna) ritade och sånt..
12.00 drog vi ner till stan, först AF sedan SMH.. *suck
Efter det blev det gå hemmåt, och laga snabbt med mat. Sedan fick jag skjuss hem till Jasmin vid 15.00 där vi umgicks prata och sånt, sedan bestämde vi oss för att dra till tuna park.
På slutet av köpcentret började ögonen sluta sig, och benen vika sig...

Så vid 18.00 drog vi till bilen och körde hem mig :)
Tack för idag alla inblandande. Snart är det sov dax! 1 timme och 30 minuter... Men lär bli om en timme =)

Tack för mig, jag skriver mer i morgon! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0