spooookiee

Jag och ponta bestämde oss för att gå upp 9 imorse SENASt halv tio. vi stälde båda mobilerna och jag råkade stänga av min i sömnen, men hans ringde och ringde och ringde tills kl blev tio över tio. Då sa jag Nej pontus nu har vi svikit oss själva igen, kom igen nu går vi upp! Jag satte på datorn det första jag gjorde och där stod det att klockan var 9.10. (just fan det är ju vintertid nu) Så Jag blev glad att jag inte svikit mig själv igen, men fick genast ett glatt morgonhumör. Sedan ringer kära syster mig och frågar om jag vill följa med på roadtrip. Självfallet ville jag det!¨

Vi körde runt till ÖB, sedan underbara hem. Och jag säger bara DÄR ska jag köpa min inredning (alltså på Hunderbarahem) Fyfan vad inspirerad jag blev! Jag blev dödskär i massor av olika grejor!
Anyway, vi åkte runt till lite olika ställen. Sedan blev det käk hos henne

Efter det blev det filmkväll, med hennes karl och jonas. Kollade på tre filmer.
"the hills run red" Den var okej, inte läskig men en annorlunda story vilket var bra (ett plus) Men annars var den inte så olik från andra skräckfilmer.
"thounder?" kommer inte ihåg vad den andra filmen hette. Men det avr jävligt bra, tycker inte om action-filmer men denna var as bra! Den hade verkligen en annorluna story! Jag kan lätt se den igen..
"Miss marsh 2009" Hahah jo man garvade på vissa grejer, en helt sjuk film. Sjuuukhumor. Men det var roligt, filmen var rolig!

Nu är jag hemma, har inköpt ett nytt duschdraperi (äntligen) och nu ska jag kika tv och vänta på att gubben min kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0