saknad

Kollade igenom bilder (igen) Har massor som ligger helt osorterat, jävligt jobbigt! Jag tycker om att har ordning och reda i min dator.
Men såg en bild på mig och skruttan! Saknar mitt hår, vill ha ljust igen och ska inte klippa lugg någe mer, eller på ett BRA tag! :D
Saknar skruttan också, sjukt längesen sist.. Men blir så när man inte bor i samma städer och man är fattig..

Hahah kommer ihåg när alla blanda ihop oss och trodde vi var syskon jämt ♥


åå vad mycket minnen jag får när jag tittar på bilden!

Skolan!! När skolan var rolig.. eller aa roligare än 3:an iaf.
Vi satt där vårat gäng vid bänkarna lyssna på musik, rökte, berätta vad som hande hänt under helgen..
Eller när vi spelade in våran musikvideo.

BÄSTA minnet från skolan var ju när Sanna, Sofia och jag drog till en annan skola för det var halloween"fest" där. Så gick dit ist för Svenska lektionen, när vi kom tillbaka hade vi engelska i samma klassrum som svenskan var i..
  Vi såg våran svenska lärare gå emot oss när vi var på väg tillbaka. Så vi vände tillbaka och sprang upp för trapprona och gick en annan väg ist.. Vi kom in till engelskan och skratta för det var ett ganska roligt ögonblick.. sedan kommer Svenskaläraren in i klassrummet och kollar på oss, vi slutar skratta och blir tysta. Sanna springer ut på toan och börjar as garva, jag får ett cp ryck när läraren börjar närma sig oss, så jag ställer mig upp och säger "vi måste prata med dig". *världens allvarligast röst*
Sen när vi går ut ur klassrummet, får vi lite panik eftersom, vad fan ska vi säga nu? :S
Vi kommer på en snabblösning.. resten är historia
Låter antagligen inte alls lika roligt.. men det var roligt då. Vi hamna alltid i klistret på något sätt vi tre/fyra :)


Saknar verkligen den tiden.. när jag bodde fortfarande hemma hos pappa, festade varje helg och onsdagar kom oftast bakis på torsdagarna till skolan (inte för jag vill festa så ofta nu, saknar inte det på det viste). Jag försov mig inte lika ofta alls, kom alltid till skolan först, sen droppade gänget in en efter en.. Elevrummet, fast elevrummet det har jag mest minnen ifrån mig och Sofia. hahah, Powerking och knackafönster XD hahaha
Gud saknar skolan nu, eller njae, på sätt och vis gör jag det!

Nej nu har jag pratat klart om saknader!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0