Rubriken är försvunnen

"Ända sen Ida fråga om jag ville städa henne rum så har jag tänkt på att jag VERKLIGEN vill det!
Så fort någon har det stökigt kliar det i fingrarna på mig och jag kan inte sluta tänka på det, vill börja röjja undan direkt!! Så fick göra det här hemma ist...
Har städat badrum,kök,vardagsrum från topp till tå.. dock inte fönster eller tak men annars överallt.. Har tagit några timmar och nu är jag fan helt jävla slut! Hahah vilken lördags kväll XD

Ne tänkte piffa till lördagen med att baka en kladdkaka nu :) No party today.. eller inte bara idag, ska hålla mig undan ett bra tag nu :)"

Det skrev jag för cirka en timme sen på bilddagboken..
Nu har jag tagit ett skönt bad och kakan står inne i ugnen :) Nu känner jag mig hel igen!


Kommentarer
Postat av: DYS

Det var en riktigt god kladdkaka :) Ja det vart ju lite mys när vi åt den =)

2009-10-25 @ 00:22:14
URL: http://dysmoniadvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0