Phu!

Nu är jag hemma igen.
Har haft det jätte trevligt, och tycker det var skit kul och träffa dig igen pluttis!

Jag tog tåget kl 14.05 till strängnäs och gick och mötte Sanna som skulle möta mig. sprang runt på stan och handlade gottis till kvällen. Sedan tog vi en fika innan vi gav oss iväg hemm till henne. Vi har gjort all möjligt.
Allmänt mysigt, gammla minnen kom till tals några gånger hahaha.

Sov över där iaf och tog 19.40 tåget hem igen. Tack för två super mysiga dagar! Får ses snart igen, och tack för det jag fick =)

Nu är jag hemma har käkat spagetthi, ska in i badet snart (hahahah fyfan, nu kom jag på vad hon gjorde i badkaret idag. aja anyway) sedan ska jag ta det lilla lugna.

Halloween snart! Myyyyyys!

Kommentarer
Postat av: Che

Du särskriver VÄLDIGT mycket vill jag bara påpeka. Till exempel "skit kul" betyder faktiskt att man går på toaletten och bajsar roligt, medan "skitkul" betyder att man har väldigt roligt. Kan vara bra att tänka på :-)

2009-10-30 @ 09:19:11
URL: http://www.sarskrivning.se/
Postat av: hakuseki

Hej



Jag är admin på särskrivning.se och vill bara be om ursäkt. Denna kommentar är inte från mig utan från en okänd person. Varför denne använder min domän som avsändare/URL kan jag inte svara på men kommentaren är inte från mig.



/hakuseki

2009-10-30 @ 15:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0