Nachotallrik

Vet att jag tjatat om nachotallrik.. men ville bara säga att jag åt det idag :)
Nettan ringde mig och fråga om vi skulle fika, och självklart ville jag det! Så jag hoppade in i duschen gjorde mig iordning och drog till stan, vi drog till Tappas Pappas och käkade en varsin nachotallrik.. FAN vad mätt jag blev. Gott som satan, sedan gick vi till djuraffären och kollade runt lite. Kul och träffa dig stumpan, år och dar sen! <3

Jag kom hem för nån timme sen? kommer inte ihåg. Men handlade lite grejor på vägen hem, ska göra kycklinggryta nu snart. Skulle ha festat med joanna och dana idag, men hittade inge att dricka och hon var trött, så vi kanske ska ta det i morgon. Har blivit inbjuden på en 20årsfest, och sånna fester är alltid roliga så får se :D
Men först ett bad (som vanligt) jag fryser som satan! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0