Lördag-3-Oktober

Hejsan allehoppa! Eller heter det allihoppa? :S hjänsläpp..
Haha aja, jag har gjort iordning mig har bara håret kvar att göra (vet dock inte hur än)
Har blivit inbjuden på lokalfest (20års fest) Det ska bli riktit kul, sist jag var på lokalfest var väldigt längesen! Haha gud vad rolig den var, drack en hel liter absolut mango själv och ramlade över en stol så jag fick stolen rakt upp mellan benen och fick ett stort blåmärke där! Hahahaha

Hoppas denna kväll blir lika rolig! Men denna lokalfest verkar vara fet, har hört Massor som ska dit så kanske bli katastrof ist, folk stjäl saker, bråk osv.. men hoppas inte det! =)
Jag ska ha kul ändå och hålla hårt i mina grejer haha! :D Ne nu pumpar musiken och ska laga mat nu! Caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0