jaa. vad gör jag?

Vaknade vid 6 idag.. men ska vara uppe hela natten idag/morgon. Har bestämt att jag ska vara vaken tills klockan 20.00 i morgon. så lär bli mycket skrivande idag, kommer vara uttråkad =)

Sitter och kollar med folk just nu vad dom vet om lokaler här i eskilstuna kostar. Jag har bestämt mig nu för att jag ska hyra en festlokal och har mitt 20 års firande där.. Slipper man ha ansvar för saker i en lägenhet, plus om man går ut på krogen splittras man från alla man är med. Plus att jag aldrig har haft en lokalfest, det är roligt så länge det itne blir bråk. Och det är klart det inte kommer bli när jag bjuder roligt folk! :)

Kommentarer
Postat av: Sadaf

Fin blogg :)

2009-10-19 @ 23:20:58
URL: http://sjoljungfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0