Igårkväll

Jag och Joanna drog i regnet hem till Toba vid 19, där satt vi några stycken och spelade ölspel och hade det allmänt trevligt. Sedan trängde vi ihop oss i en bil och for till Årby.
   Där var det en massa folk tomt dansgolv, men folk var det iaf. Så gick runt hälsade på de man kände och drack upp det sista man hade. Efter en stund stittande bland gött folk, drog vi upp på dansgolvet och började skaka-loss. Kl 00.00 När födelsedagsbarnet fyllde ställde hon sig upp och tog tag i en microfon och började sjunga. Efter det blev det kaos...

Micen brusade, det blev rundgång, man hörde inte hennes röst, alla skrek och pratade i mun på varandra när hon sjöng. Sedan ser man att det blir bråk, vi ska dra till bilen. Jag insisterar att ta vanliga vägen ut där dom stod och bråkade men pontus sa NEJ sluta! Jag ser en kille som står på ett bord drar fram en butterfly med en ILSK blick.. så jag sa OKEJ och vänder mig om och tar bakvägen!

Herregud, hahaha kan inte sluta skratta om hur Fail kvällen blev efter hon började sjunga. Stackars henne, usch =/ Men annars var det skit revligt jag hade kul hela tiden. Joanna, jag och Pontus drog hem och lagade fyllemackaroner och somnade efter mätta magar.

Bilder från igår


Hahaha denna bild e ju för söt XD


Ja som ni ser är det typ bara bilder från bilen, glömde ta kort haha
Men denna bild avslutar på tre fyllesvin ;)

 


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv::ohjaa :)

2009-10-04 @ 19:14:45
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0