"Godmorning beautiful"

Har smörjt in mig och tagit på mig kläder efter jag tagit en svalt bad och stirrande blick på det nya draperiet :)
Sitter och lyssnar på powerbalder/balader/lungla låtar? haha just nu är det Seal - Kiss from a rose (gammal klassiker som man får många fina minnen i från!)

Känns litekonstigt att lyssna på lunga låtar när man har på sig sönder klippta jeans och ett "rockigt" linne haha.. men men =)

Har inget mer att säga än att jag skriver så fort jag kna för det är en AS fet mygga vid mig och jag börjar bli rädd för den är så stor! (lite osöker på om det är ens en mygga!)
Ne hej med er! Aaahh !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0