Full=dåligt

Sitter med uppsvullna ögon, irriterande mage, ont i kroppen och tänker Var dett verkligen värt det?

Nej, för jag minns inget.. jag drack inte ens mycket men det slog till som satan inne på krogen. Jag vaknade upp och fick panik för jag inte hade nån aning vart mina vänner hade tagit vägen eller hur jag tog mig hem igår. Detta ska jag inte göra om iaf,.
Anna gick nyss till bussen efter att har haft en "konversation" med toaletten.. Stackarn =/
Nej nu blir det lungt framöver.

Usch, jag har så dåligt samvete just nu, känner mig som värsta fyllesvinet. Men jag är väl som vilken tonåring som helst egentligen? Äh, gjort är gjort iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0