FredagsMys

Så ja! Nu är jag mätt och belåten! När jag kom hem från stan så tog jag ett bad sedam blev det idol tittande. Efter det gjorde jag kycklig gryta med ris (riset blev inte gott dock) Men grytan var skit god iaf, första gången jag lagar gryta :) *tummen upp.

Medans vi åt kollade vi på idol sista delen, och jag är FÖRBANNAD på svenska folket som ens tänker tanken på att rösta på camilla? WHAAAT!? Visst hon sjunger bra, bra utstrålning men come ON people! hon platsar i ett dansband eller schlagerfestivalen.. INGET MER! Tack vare henne så åkte Jon, den mest charmösa och söta och BÄSTA killen ut =( FYSKÄMS på svenska folket !

Efter en stund skrikande på tvn blev jag rastlös.. gick och städade, diska och sånt. Men när det var klart visste jag inte vad jag skulle göra? Så jag bakade kladdkaka och gjorde iordning grädde till och nu har jag proppat i mig det till slutet av filmen "Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren"
Den suger dock, men kul och se en gammal klassiker. Nu har jag bäddat ner mig under täcket och ska strax kika lite tv.

Hoppas alla har haft en bra fredag!



världens smile gopar har jag fått helt plötsligt? :S
När/var/hur skedde detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0