FredagsMys

Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör.
Snart är det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör.
Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyys

Haha alltså den låten kommer ju finnas kvar länge länge lääänge.. Typ som, "Dra in magen så jag kommer förbi och fram", "Behöver du hjälp? Ring polia!", "Vart är brudarna?", "Jag är ipren den intiligenta verktabletten, mot verk och feber..."

Ja men ni förstår, "fredagsmys" kommer sitta kvar väldigt länge, ett uttryck som många använder och jag kommer alltid ha den låten på hjärnan när jag säger fredagsmys :)
*sjunger den just nu*


Kommentarer
Postat av: Daniel

Det kallar jag myyyyys! :)))

2009-10-16 @ 14:40:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0